
Atenție la detalii pentru cele mai bune rezultate pentru site-ul tău B2B
Deoarece chiar și variațiile minore pot avea o influență semnificativă asupra rezultatelor unei companii, liderii site-urilor web B2B se străduiesc să se îmbunătățească continuu.
Întreprinderile majore, cum ar fi reproiectarea unui site web, pot oferi ocazional oportunități de îmbunătățire. Liderii de piață, pe de altă parte, înțeleg că oportunitățile cruciale pot fi identificate în intervalul dintre reproiectări, când optimizarea se poate concentra pe KPI de performanță al site-ului și, cel mai important, pe generarea de lead-uri.
Scopul este de a urmări modul în care cumpărătorii b2b se angajează cu site-ul tău la un nivel larg și profund, asigurându-te că valoarea este maximizată pe fiecare pagină.
Se poate reduce numărul de clienți care nu reușesc să ajungă la destinație, ceea ce duce la o rată de conversie mai mare.
Nu este neobișnuit ca un agent de marketing sau un director executiv B2B să abordeze un proiect de design web cu limitări cu privire la cât de mare va fi actualizarea site-ului web. Aceste limitări pot fi de natură financiară, dar adesea provin dintr-o viziune limitată a propunerii de valoare și a experienței totale a clientului.
Liderii în marketingul digital recunosc valoarea pierdută atunci când călătoria consumatorului se oprește. Aceasta semnifică enervarea utilizatorului – o pierdere de timp pentru utilizator – precum și o oportunitate ratată de a stabili o relație pozitivă și de a avansa în procesul de cumpărare.
Există patru pagini de destinație pentru site-uri web B2B care sunt, de obicei, primele care sunt tăiate dintr-un proiect de design de site web și care sunt frecvent trecute cu vederea. Pentru utilizator, aceste pagini reflectă de obicei o fundătură și au ca rezultat o creștere a ratei de respingere. Pentru specialistul inteligent în marketing B2B, acestea reprezintă o oportunitate de a recunoaște recompensele nerealizate.
Rezultate de căutare mai bune înseamnă o rată de conversie mai mare
O companie B2B ar trebui să ia în considerare rezultatele căutărilor în două moduri: rezultate de intrare provenite dintr-o căutare externă, cum ar fi un utilizator care descoperă o pagină de destinație pe Google, și rezultate de căutare internă, cum ar fi un prospect care caută informații suplimentare de la și despre compania ta B2B.
Paginile de destinație pentru căutări externe se află frecvent în primele 20 de pagini de destinație B2B, reprezentând astfel un potențial de optimizare semnificativ. În timp ce o pagină insuficient deservită returnează doar conținut relevant pentru subiect, o pagină optimizată prezintă cititorilor linkuri către conținuturi de marketing convingătoare – poate cel mai atractiv conținut de pe site – pentru a le ajuta călătoria și a evita fundăturile.
Paginile de rezultate interne ale căutării merită, de asemenea, atenție. Pe baza acestora, echipele de marketing B2B pot să construiască un marketing de conținut care să depășească elementele de bază și să ofere utilizatorilor ceva mai semnificativ despre companie.
În afară de pașii următori acționabili și de adiacența eficientă a conținutului, rezultatele căutării ar trebui să asigure că cel mai eficient conținut conex este prioritizat. Atunci când aceste strategii sunt utilizate împreună, ele oferă cea mai bună experiență pentru utilizatori și potențiali clienți, precum și cele mai bune rezultate pentru compania ta.
Înlocuirea fundăturilor cu pași de urmat pe pagina 404
Într-o lume ideală a designului și tehnologiei, niciun site de afaceri nu ar trimite vreodată unui prospect sau unui utilizator o notificare de tip “pagină nedescoperită”. Cu toate acestea, din cauza unui defect de proiectare, a unei erori tehnice sau a unui alt motiv, unii utilizatori vor ajunge aproape sigur la pagina ta 404.
Chiar și așa, o fundătură tehnologică nu trebuie să fie o fundătură pentru un potențial client.
Unele organizații B2B folosesc această șansă pentru a comunica vocea brandului lor într-un mod umoristic, ceea ce poate încânta consumatorii, dar cel mai important lucru este să le oferi linkuri de urmat. Acestea ar putea fi trimiteri către un conținut care promovează cele mai recente articole de pe blogul site-ului, actualizări de produse sau poate o hartă a site-ului cu câteva sfaturi despre cum să îl navigheze. Fiecare dintre acestea ar putea fi un pas crucial pentru a duce un utilizator mai departe în procesul de cumpărare.
Pagina de mulțumire: Recunoștință și un plan pentru viitor
Cele mai multe întreprinderi consideră că pagina care apare după ce un utilizator completează un formular de trimitere reprezintă finalizarea unui obiectiv. Un rezultat care a necesitat multă pregătire și execuție pentru a fi obținut.
Cu toate acestea, completarea unui singur formular nu ar trebui interpretată ca fiind sfârșitul relației unui site web cu un prospect sau client, iar pagina de mulțumire este un loc excelent pentru a începe să se pună bazele acestei continuări.
Un potențial client ar trebui să primească detalii despre următorii pași așteptați după introducerea informațiilor de contact, cum ar fi când să se aștepte la un răspuns. În funcție de context, ar putea fi utilă prezentarea de informații suplimentare, cum ar fi studii de caz sau diferite perspective.
O destinație crucială pentru vizitatori: Pagina de contact
Pentru clienții B2B, pagina “Contactați-ne” este crucială – este locul în care aceștia intră în contact cu tine. În unele privințe, se pare că designul nu ar putea fi mai simplu. Cu toate acestea, este esențial să acorzi o atenție deosebită detaliilor.
O pagină de destinație “Contactați-ne” este o oportunitate de a continua dialogul cu un vizitator care va deveni un prospect, pe lângă furnizarea elementelor fundamentale, cum ar fi adresa și locația, numerele de telefon și așa mai departe.
Obiectivul, încă o dată, este de a stabili conținutul optim pentru compania ta.
În cazul în care se utilizează un formular de contact general, ar putea exista posibilitatea de a prezenta resurse suplimentare care au fost descoperite mai devreme în cadrul experienței.
În cazul în care este vorba de un formular de contact pentru asistență, utilizatorii ar putea aprecia o pagina de FAQs sau alte baze de cunoștințe care îi direcționează mai departe în site pentru a găsi alte opțiuni.
Fiecare pagină este o oportunitate: Detaliile contează
Fiecare pagină a unui site B2B trebuie tratată ca o oportunitate de a genera o primă impresie pozitivă asupra publicului țintă, cu scopul de a transforma un vizitator într-un client.
O evaluare analitică de marketing B2B care se concentrează pe procentul de ieșire poate ajuta la descoperirea zonelor în care impresia nu corespunde așteptărilor și te poate ajuta să creezi o listă de șanse de îmbunătățire pentru clienții și afacerea ta.
Chiar dacă ai o mulțime de resurse și studii de caz bune, dacă nu iei în considerare experiența utilizatorului și nu creezi și cultivezi o conexiune adevărată, conversiile vor avea de suferit.
Fiecare conexiune potențială merită să fie luată în considerare.