Social Media.
„Social media este despre sociologie și psihologie mai mult decât este despre tehnologie” – BS
În prezent, mai mult de 70% dintre adulți alocă timp considerabil rețelelor de socializare, și un procent și mai mare îl au oamenii care își fac cumpărăturile fiind influențați de acestea.
Publicitatea pe rețelele sociale ajunge la public într-un mod eficient, cu costuri reduse și cu impact. Acesta este exact motivul pentru care campaniile de social media au devenit o tehnică de marketing crucială pentru business-urile de pretutindeni.
O bună gestionare a mediului social are ca avantaj interacțiunea între oameni în jurul unui subiect comun. Astfel, cu ajutorul unor soluții eficiente de gestionare a conținutului pe rețelele de socializare, interacțiunea dintre un business și publicul său poate duce la creșterea numărului de clienți, consolidarea brand-ului și îmbunătățirea serviciilor.
O campanie de social media este un efort coordonat de marketing pentru a consolida sau a ajuta un obiectiv de afaceri folosind una sau mai multe platforme de social media. Campaniile diferă de activitățile de zi cu zi pe rețelele sociale, datorită concentrării, direcționării și măsurabilitătii sporite a acestora.
În funcție de domeniul tău de activitate, noi îți integrăm și promovăm afacerea pe diferite platforme cum ar fi Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Twitter, etc. Pentru a asigura o campanie de succes, testăm mai multe platforme social media și în funcție de feedback-ul audienței, stabilim unde se regăsește publicul țintă având în vedere mai multe aspecte, de la conținut și locație, la vârstă, ocupație și interese.
Analizăm engagement-ul generat de postările anterioare și astfel optimizăm postările viitoare pentru a asigura un flux constant de informație relevantă pentru a păstra atenția publicului. De asemenea, strategia noastră vizează diversitatea conținutului și folosirea inteligentă a hashtag-ului. Dacă ai deja un cont activ de Facebook Ads noi iți facem un audit prin care analizăm și evaluăm parametri relevanți ai contului.
Tipuri de campanii Facebook Ads:
1.Campanii de conștientizare ce ajută la creșterea notorietății unui business;
2.Campanii de considerare prin care targetam publicul relevant afacerii tale;
3.Campanii de vânzare prin care se generează, pe lângă trafic, și vânzări.
Odată realizată campania, anunțurile tale vor fi plasate în diferite zone ale Facebook-ului (News Feed, Story, Facebook Video, Facebook Instant Articles, Facebook în-Stream Video), ale Instagram-ului (Instagram Feed, Stories, Instagram Explore), ale Facebook Messenger (Messenger Inbox, Messenger Stories, Messenger Sponsored Messages) și în Facebook Marketplace.