PR & Comunicare.
“Daca aș avea doar doi dolari, unul l-aș cheltui pe PR” – BG
Relațiile publice reprezintă un proces strategic de comunicare care construiește relații benefice mutuale între organizații și publicul acestora.
La bază, relațiile publice se referă la influențarea, implicarea și construirea unei relații cu principalele părți interesate pe numeroase platforme, pentru a forma percepția publică asupra unei organizații.
Relațiile publice cuprind, de asemenea, următoarele:
1. Anticiparea, analizarea și interpretarea opiniei publice, a atitudinilor și problemelor care ar putea avea un impact, bun sau rău, asupra operațiunilor și planurilor organizației;
2. Consilierea managementului pe toate nivelurile organizației în ceea ce privește deciziile politice, cursurile de acțiune și comunicare – inclusiv comunicațiile de criză – luând în considerare ramificațiile lor publice și responsabilitățile sociale ale organizației;
3. Protejarea reputației unei organizații;
4. Planificarea și implementarea eforturilor organizației de a influența sau schimba politica publică;
5. Stabilirea de obiective, planificarea, bugetarea, recrutarea și formarea personalului, dezvoltarea de facilități — pe scurt, gestionarea resurselor necesare pentru a îndeplini toate cele de mai sus;
6. Supravegherea creării de conținut pentru a conduce implicarea clienților și de a genera lead-uri.
Iată câteva dintre serviciile din cadrul PR pe care specialiștii noștri sunt pregătiți să ți le ofere:
• Comunicații corporative;
• Comunicații în situații de criză;
• Comunicare executivă;
• Comunicații interne;
• Comunicare privind relațiile cu investitorii;
• Comunicări de marketing;
• Marketing integrat/comunicare integrată de marketing;
• Relații cu mass-media.
• Crearea de conținut;
• Evenimente;
• Social media;
• Multimedia;
• Managementul reputației;
• Scrierea de discursuri;
• Jurnalism de marcă.