Identitate vizuală.
„Chiar și companiile mari au nevoie de logouri mici” -TC
Pentru ca o afacere să își crească notorietatea trebuie să își concentreze atenția asupra brand-ului, identității vizuale și logo-ului. Aceste trei lucruri au roluri diferite, dar se completează și împreună formează imaginea afacerii sau a unui produs.
Identitatea vizuală reprezintă un ansamblu de elemente care definesc businesss-ul, iar acest ansamblu poate depinde de natura companiei, însă în general elementele componente fac referire la:
• Logo, simbol, slogan;
• Materiale identitare: cărți de vizita, foi cu antet, etc.;
• Reviste, broșuri, pliante;
• Website;
• Imprimări: tricouri/uniforme;
• Bannere publicitare;
• Semnătură electronică;
• Formulare interne;
• Plicuri personalizate;
• Cd-uri de prezentare.
Identitatea vizuală, dacă este realizată corect, va crea o primă impresie bună, va mari credibilitatea și seriozitatea brandului în fața consumatorilor, și va poziționa și diferenția pe piață un business.