Să lucrăm împreună
hello@businessagency.ro
Soluții creative. Experiență.
Back to top

Identitate vizuală.

„Chiar și companiile mari au nevoie de logouri mici” -TC

Pentru ca o afacere să își crească notorietatea trebuie să își concentreze atenția asupra brand-ului, identității vizuale și logo-ului. Aceste trei lucruri au roluri diferite, dar se completează și împreună formează imaginea afacerii sau a unui produs.

Identitatea vizuală reprezintă un ansamblu de elemente care definesc businesss-ul, iar acest ansamblu poate depinde de natura companiei, însă în general elementele componente fac referire la:

• Logo, simbol, slogan;
• Materiale identitare: cărți de vizita, foi cu antet, etc.;
• Reviste, broșuri, pliante;
• Website;
• Imprimări: tricouri/uniforme;
• Bannere publicitare;
• Semnătură electronică;
• Formulare interne;
• Plicuri personalizate;
• Cd-uri de prezentare.

Identitatea vizuală, dacă este realizată corect, va crea o primă impresie bună, va mari credibilitatea și seriozitatea brandului în fața consumatorilor, și va poziționa și diferenția pe piață un business.

Completează formularul de mai jos și hai să discutăm despre afacerea ta.