Să lucrăm împreună
hello@businessagency.ro
Soluții creative. Experiență.
Back to top

FAQ

Îți punem la dispoziție o serie de răspunsuri la câteva întrebări frecvente, iar dacă răspunsul de care ai tu nevoie nu se regasește printre ele te rugam să ne contactezi pentru a te ajuta.

Intrebări. Răspunsuri +

Ce este marketingul digital?

Marketingul digital este orice tip de marketing care este orientat către smartphone-uri, laptop-uri, tablete și practic orice alt dispozitiv care este capabil să se conecteze la Wi-fi. Spre deosebire de marketingul tradițional care se concentrează pe radio, TV, imprimare și film, marketingul digital se concentrează pe aplicații, site-uri web, bloguri, social media, e-mail și conținut online.

Ar beneficia compania mea de pe urma marketingului digital?

Da! Nu trebuie să înlocuiești mijloacele tradiționale de marketing cu cele digitale, dar în prezent, dacă ”digital” nu intră în strategia ta de marketing, atunci afacerea nu va prospera.

Ce tip de consultanță îmi oferiți?

Ne pliem pe nevoile tale, și oferim servicii de consultanță ce variază de la consultanță privind îmbunătățirea unor activități pe site, privind conceperea de bannere/mesaje publicitare, expedierea de newslettere și idei de promovare, și până la consultanță în ceea ce privește evoluția SEO, social media, tehnici de promovare și strângere de noi vizitatori/clienți fie prin strategii barter, fie prin concursuri/ campanii speciale pe care le vom organiza în zona social media.

Cum îmi dau seama de ce are nevoie afacerea mea pentru a se dezvolta?

Pentru asta există consultanții noștri. Împreună cu ei vei descoperi punctele forte și slabe ale afacerii tale, și te vor ajuta să pui bazele unei strategii care să îți avantajeze afacerea.

Chiar am nevoie de un website?

Da! Majoritatea consumatorilor caută o companie online pentru mai multe informații și review-uri înainte de a face orice achiziții. O prezență în online oferă credibilitate companiei tale și crește gradul de conștientizare a mărcii. În plus, site-urile web deschid calea pentru strategii de marketing nelimitate, inclusiv comerțul electronic, serviciul online pentru clienți și angajamentul consumatorilor.

Ce este social media și ce activități cuprinde?

Platformele de social media permit utilizatorilor să se conecteze și să interacționeze unii cu alții prin intermediul conținutului partajat. Aceste site-uri au fost inițial dezvoltate pentru interacționare socială, dar în timp, social media a devenit o abordare de marketing populară. Deseori, întreprinderile utilizează rețelele de socializare pentru a prezenta produse și servicii, pentru a se conecta cu clienții actuali sau potențiali și pentru a spori gradul de conștientizare a mărcii.

Serviciul cuprinde activități precum atragerea de like-uri pentru paginile oficiale Facebook/Instagram/Pinterest/Twitter, etc., creșterea organică a paginii, crearea unui grup special și promovarea în grupuri de profil, câte 1-2 mesaje zilnic atât pe pagină cât și pe conturile social media etc.

Ce este SEO?

SEO (Search Engine Optimization) face referire la practica de a utiliza tactici on-page și off-page pentru a te asigura ca afacerea ta se clasează printre primele în motoarele de căutare. Câteva exemple de astfel de tactici sunt: optimizarea titlului și a descrierii site-ului, înscrierea manuală în directoare web, realizare de articole sau comunicate, blog, înscrieri în site-uri externe, etc.

Ce cuprind serviciile de branding sau identitate vizuală?

Acestea cuprind designul de logo (realizare siglă), manual de identitate, carte de vizită, coală antet, articole/formulare interne, mapă de prezentare; realizarea de semnătură electronică, stationary mail, newsletter, amprentă stampilă, bannere publicitare jpg., broșuri, flyere, pliante, cataloage, plicuri personalizate, cd prezentare.

Care este structura unui site de prezentare?

Un site de prezentare implică o pagină principală (header, logo, slider, meniu principal de navigație, conținut și footer), pagini de prezentare produse/servicii, pagina de prezentare firmă (despre noi), pagina de portofoliu și/sau galerie foto, date de contact.

Ce implică un magazin online?

Un magazin online implică un design personalizat, responsive (adaptabil la diferite tipuri de rezolutii: desktop, tableta, telefon), varianta de limbă, catalog de produse, definire categorii, caracteristici și filtre de produse, definire produse, texte de descriere, moduri de stocuri (permite centralizarea stocurilor de produse, scăderea din stoc odată cu finalizarea unei comenzi și completarea stocului în cazul în care se face retur de produse), galerie foto și/sau video, modul bannere (permite promovarea anumitor produse sau promoții), recomandări de produse, modul de transport (permite gestionarea costurilor de transport, fie în funcție de valoarea comenzii, fie în funcție de localitatea de destinație, fie integrarea cu un furnizor de servicii de curierat).

Ce înseamnă promovare online/offline?

Promovarea businessului în online face referire la implementarea și găsirea unor strategii de promovare a site-ului ce vor avea ca rezultat creșterea traficului, a autorității site-ului prin campanii de link building, creșterea numărului de abonați/ clienți, creșterea vânzărilor. Promovarea în offline face referire la participarea la evenimente de profil, asocieri cu parteneri care să se muleze pe profilul businessului, crearea de comunicate de presă care anunță sau ajută imaginea brandului, crearea de campanii împreună cu bloggeri sau alți parteneri externi reprezentativi pentru domeniul de activitate al businessului.

Ce servicii de mentenanță îmi oferiți?

Îți oferim actualizări ale conținutului, crearea de pagini noi sau editarea celor existente, optimizări ale paginilor web, rezolvarea erorilor, analiza traficului și monitorizarea performanței, actualizări software și plug-ins, administrarea serviciului de email/webmail, backup în funcție de cerințele tale, etc.

Află mai multe.

d

Despre noi

g

Servicii

g

Contact

Să lucrăm împreună