Content.
“Crează conținut care să ajungă la publicul audienței tale” – LG
Marketingul de conținut este o tehnică de marketing de creare și distribuire a unui conținut valoros, relevant și consecvent pentru a atrage și a dobândi un public clar definit, cu obiectivul de a determina o acțiune profitabilă a clienților, dar și de a crește vizibilitatea în motoarele de căutare.
Poate mai important decât înțelegerea marketing-ului de conținut, este înțelegerea importanței acestuia pentru afacerea ta. Pentru asta, trebuie să avem în primul rând în vedere cele patru etape ale ciclului de cumpărare:
1. Conștientizare (înregistrarea unei nevoi),
2. Documentare (adunare de informații cu privire la cel mai bun mod de a împlini acea nevoie),
3. Considerare (analiza ofertelor, calitate-preț),
4. Cumpărare (clientul ia decizia de a cumpăra).
Marketingul prin conținut atinge primele două etape ale procesului de achiziție prin sensibilizarea consumatorilor și educarea acestora cu privire la soluții și la un produs pe care nu l-au mai avut niciodată în vedere, iar astfel se consolidează relația cu audiența prin fidelizare.
Alte beneficii ale acestui tip de marketing sunt îmbunătățirea reputației afacerii tale și creșterea ratei de conversie, totul realizandu-se la costuri reduse.
Pe scurt, te putem ajuta să obții toate acestea punându-ți la dispoziție o varietate de conținut redactat excelent din punct de vedere SEO, sub forma adevertorialelor, descrierilor de produse și servicii, comunicatelor și articolelor de presă, newsletterelor, articolelor de blog, etc.