Mentenanță & hosting specializat.
“Să ții pasul cu nevoile clientului necesită la fel de mult efort precum câștigarea unui client nou” – AP
Business Agency îți pune la dispoziție servicii profesionale de mentenanță și hosting specializat ce au în vedere atât securizarea cât și suportul continuu al site-ului tău.
Serviciul de mentenanță presupune:
1. Update-uri regulate care asigură funcționalitatea în parametri optimi a site-ului tău;
2. Asistență tehnică gratuită 24/7 care iți pune la dispoziție expertiza echipei noastre în cazul oricăror provocări;
3. Mentenanță platformelor pentru comerț electronic dar și a platformei WordPress, ceea ce implică upgrade-uri și patch-uri de securitate;
4. Migrare gratuită website.
Serviciul de hostingse extinde la diferite platforme pentru comerț electronic și site-uri ce au la bază WordPress. Acest serviciu este rapid, testat și de încredere.
Câteva dintre motivele pentru care ar trebui să investești în acest gen de servicii sunt:
• uzabilitatea, ce face referire la experiența de utilizare a unui client pe site-ul tău, ce poate fi îmbunătățită și menținută la standarde înalte cu ajutorul unei mentenanțe regulate;
• securitatea, prin certificate SSL instalate automat și gratuit și protecția DDoS ne asigurăm că nu obține nimeni acces la site-ul tău, evitând astfel daune enorme, cum ar fi furtul de date al clienților sau postarea de conținut ofensator;
• funcționalitatea site-ul este în strânsă legătură cu gradul său de utilizare, ce scade drastic în cazul nefuncționarii la parametrii optimi a oricărei parti, aparent neimportantă, a site-ului. De aceea acest aspect este verificat periodic de specialiștii noștri.
• backup zilnic gratuit, automat, criptat și remote.
Email hosting
Email-ul reprezintă canalul principal prin care se desfășoară activitatea unui business. Așadar, este vital ca mailurile să intre în folderele cărora sunt destinate, nu în Spam, și să poți trimite și primi mesaje email oricând și de pe orice dispozitiv.
Pentru toate acestea noi iți punem la dispoziție serviciul de email hosting, prin care vom face o analiză pentru a determina necesarul capacității server, vom implementa o strategie pentru alocarea resurselor, vom prelua email-urile și vom monitoriza permanent funcționarea acestuia, pentru ca tu să te concentrezi pe afacerea ta.
Avantajele unui serviciu de email hosting:
1. Mai puțin spam. În proporție de 90% din mailurile ce intră în inbox sunt de fapt mesaje nesolicitate sau spam, iar soluția noastră este un program ce filtrează mesajele de acest gen;
2. Securitate sporită. Printr-o configurare corectă a serverului de email și a unui program antivirus iți garantăm autenticitatea mesajelor;
3. Livrare în Inbox. Mesajele tale vor fi trimise de pe adrese IP cu o reputație bună ce vor asigura livrarea în inboxul clienților și colaboratorilor tăi;
4. Backup. Backup-ul se realizează zilnic, automat și gratuit. Mesajele tale sunt păstrate pe servere dedicate diferite, iar copiile de siguranță ne vor ajuta să restaurăm mesaje sau conturi;
5. Asistență 24/7. Îți punem la dispoziție un tehnician care va prelua imediat solicitarea ta pentru ca tu să te poți întoarce la treabă în cel mai scurt timp.
-
Ghid pentru Youtube Ads
Sa creezi reclame pe Youtube pentru afacerea ta este o arta si o stiinta cand stai si te gandesti cine o sa le vada, sau unde si cum o sa le vada. Daca te decizi sa aloci un buget
-
Bazele unui startup: marketing și dezvoltare brand
Planuiesti sa dezvolti un startup? Exista doua modalitati prin care poti face asta: singur sau cu ajutorul unei agentii de marketing specializate. Folosirea unei agentii specializate de marketing merge `mana in mana` cu succesul startup-ului Ca nou antreprenor nimeni nu iti spune
-
Ce sunt linkurile interne în SEO? De ce sunt utile?
Linkurile interne fac trimitere catre alte pagini de pe acelasi site si sunt cunoscute si sub numele de backlinkuri. Acestea ajuta la realizarea arhitecturii site-ului si astfel se poate influenta modul in care site-ul este indexat, lucru care poate avea
-
Tiktok sau Instagram – Care domină social media?
Impactul pe care TikTok l-a avut asupra peisajului social media este incontestabil. În acest an, se estimează că va ajunge la 2.1 miliarde de utilizatori, iar succesul său nu a trecut neobservat de alți jucători cheie, mai cu seamă Instagram. De
-
Cele mai afectate industrii de review-urile online
Statisticile recenziilor online arată că managementul reputației online pentru afaceri în lumea digitală de astăzi este mai important ca niciodată. Potrivit unui studiu realizat de Harvard Business School, pentru fiecare stea suplimentară a ratingurilor online ale unui restaurant, veniturile sale
-
Ce este marketingul senzorial și cum să îl folosești
Când te gândesti la comercializarea produselor și serviciilor tale, s-ar putea să te gândesti doar la vizual. Cuvintele și imaginile pe care le alegi ar putea părea că sunt singurele instrumente prin care poți să îi convingi pe oameni să
-
6 tactici inovative pentru marketingul de deficit
Nu este un secret: marketingul de deficit funcționează. Oamenii vor întotdeauna ceea ce nu pot avea, deoarece cred că iarba este mai verde pe cealaltă parte. Ce este marketingul de deficit? Marketingul de deficit se concentrează asupra fricii consumatorilor de a-și pierde
-
Ce este Clubhouse și de ce este în vogă?
Parțial podcast, parțial grup de chat, parțial radio, Clubhouse este o platformă de social media bazată pe audio, care permite oamenilor să discute în grupuri tematice care dispar odată ce conversația a luat sfârșit. Clubhouse, aplicația de chat audio bazată numai
-
TikTok pentru Business: noul marketing
Compania a introdus oficial un nou brand și o nouă platformă numită „TikTok for Business”. Aceasta va servi drept casă pentru toate soluțiile sale actuale și viitoare de marketing pentru branduri. La lansare, site-ul a inclus acces la formate de
-
Importanța fonturilor în designul website-ului
Tipografia reprezintă 90% din designul site-ului. Principalul motiv pentru care oamenii vizitează un site web este să citească text, indiferent dacă aceasta înseamnă informații despre companie sau conținutul tău. Cuvintele de pe site-ul tău contează, deci, modul în care prezinți
-
Cum să creezi conținut video reușit pentru social media?
Cu siguranță ai observat creșterea rapidă a conținutului video produs de toate mărcile și site-urile tale preferate. Conținutul video devine din ce în ce mai important pentru algoritmii sociali, motiv pentru care utilizarea de conținut video, ar trebui să fie
-
Viitorul web design-ului
Web design-ul este definit de viitoarele tendințe și schimbări în mediul digital. Deși nu este nimic scris în piatră, un studiu al pieței și al factorilor care o influențează poate oferi o perspectivă acționabilă asupra a ceea ce mâine poate
-
Evoluția afacerilor post-pandemie
Afacerile s-au schimbat, poate pentru totdeauna, din cauza coronavirusului. Există cinci calități care vor fi esențiale pentru ca liderii de afaceri să își găsească drumul spre noul normal: rezolvare, reziliență, revenire, reimaginare și reformă. Există patru domenii strategice pe care trebuie
-
Email marketing pentru afacerea ta
E-mail marketingul este foarte eficient în lumea digitală de astăzi. Potrivit Hubspot, 99% dintre consumatori își verifică zilnic emailul și este de departe modalitatea preferată de a primi actualizări de la branduri. Acesta poate ajuta afacerea ta în foarte multe moduri,
-
Utilizarea tendințelor publicului pentru a crea conținut semnificativ
Într-o formă sau alta, întregul internet este conținut. Crearea unei strategii care funcționează pentru tine este vitală, deoarece știm cu toții că un public angajat este mai probabil să se aboneze la site-ul tău. Utilizatorul obișnuit de internet are un
-
Interviu cu Mihaela Furtună, fondator Atlasul cu Petale, despre imboldul creator și provocările vieții unui antreprenor
Primul interviu ne aduce în prim-plan experiența Mihaelei Furtună de la „Atlasul cu Petale” care ne dezvăluie câte puțin din imboldul creator ce stă la baza brandului, dar și din provocările vieții unui antreprenor ce activează într-un domeniu creativ, vizual
-
Digitizare vs. Digitalizare
Digitalizarea este un subiect de discuție serios în societate, mediul academic și industrie. Cu toate acestea, digitalizarea este adesea interpretată greșit și confundată cu digitizarea. În ciuda faptului că termenii sunt foarte specializați și fundamental diferiți, aceștia sunt adesea utilizați în
-
Cum se utilizează Tiktok pentru afaceri în 2021
Dacă dorești să îți extinzi raza de acțiune a afacerii tale și să crești numărul urmăritorilor pe social media, intrarea în lumea TikTok ar putea fi benefică dacă este făcuta corect. Ce este TikTok? TikTok este o aplicație social media destul de
-
Impactul designului web asupra marketingului de conținut
Web designul și marketingul de conținut lucrează împreună. Dacă unul este puternic și celălalt este slab, mesajul tău nu va angaja publicul și, prin urmare, nu va duce la conversii. Care este scopul marketingului de conținut? Marketingul de conținut înseamnă crearea și
-
De ce afacerea ta trebuie să fie pe Google?
Google este de departe cea mai mare companie în spațiul de căutare desktop, cu o cotă de piață globală estimată de 86.86%, iar dacă afacerea ta nu profită de serviciile lor extinse, îți va fi chiar mai greu să ajungi
-
5 moduri de a crește gradul de conștientizare al mărcii prin publicitate
Cu un brand și o identitate de marcă puternică, întreprinderile și companiile pot deveni durabile și vor înregistra creșteri. În calitate de proprietar de afaceri, dacă dorești să îți construiești brandul, trebuie să creezi un grad de conștientizare al acestuia. Practic,
-
Alianţă strategică între VD Law Group şi JASILL, specializată în industriile blockchain şi ridesharing
Societatea de avocatură VD Law Group (Vasilescu Dejan SPARL) şi grupul JASILL, lideri locali pe segmentul serviciilor juridice, contabilitate, consultanţă fiscală şi de afaceri în domeniul noilor tehnologii emergente, anunţă încheierea unui parteneriat pentru oferirea de servicii integrate companiilor multinaţionale,
-
CEO? Antreprenor? Titlul pe care îl alegi transmite un mesaj
Alegerea propriei titulaturi reprezintă unul dintre beneficiile de a fi antreprenor. Însă, este nevoie de o analiză atentă întrucât titlul pe care îl alegi este cel care dictează modul în care ești perceput. Autorii unui studiu publicat în jurnalul „Business Venturing
-
Tehnici pentru a dezvolta o afacere de succes
Este extrem de dificil să oferi un serviciu și să te diferențiezi de alții, mai ales într-un loc aglomerat, cum este social media, având în vedere faptul că numărul de comercianți digitali și de manageri de social media în aproape
-
3 moduri prin care SEO poate ajuta la creșterea notorietatii brandului
Spre deosebire de multe alte canale de marketing digital, SEO Brand Awareness este diferit, deoarece ajută la obținerea unor rezultate consistente pe termen lung. Una dintre responsabilitățile principale ale managerilor de brand și a marketerilor este de a crește gradul
-
Spiritul antreprenorial în rândul femeilor
Femeile antreprenor sunt femeile ce au fondat, dețin, și conduc noi companii în industrii emergente și stabilite. Ceea ce este înțeles ca antreprenoriat poate varia de la a fi liber-profesionist, ca de exemplu având o mică afacere de acasă și
-
Interviu cu Neagu Corina, fondator DARE, despre readucerea umanului in “resursele umane”
Interviul de astăzi ne aduce în prim plan experiențele de viață pline de curaj ale Corinei Neagu, fondator dare.com.ro, care a intrat în lumea antreprenoriatului pentru a readuce . Business Agency: Vă invit să faceți o introducere a
-
Pași pentru o strategie de marketing video de succes
Având în vedere cantitatea tot mai mare de conținut vizual din prezent, este imperativ să orchestrezi o prezență vizuală puternică folosind propria metodă de marketing. Este o necesitate – asta dacă dorești ca marca ta să iasă în evidență. Există
-
Caracteristici fundamentale ale unui hosting eCommerce bun
Începând cu anul 2021, se estimează că sectorul comerțului electronic va avea peste 2.14 miliarde de cumpărători digitali la nivel mondial. Comerțul electronic devine unul dintre sectoarele cu cea mai rapidă creștere din lume, obținând beneficii masive odată cu avansarea
-
3 tipuri de conținut text pentru Social Media pentru a genera vanzari
Conținutul text este unul dintre cele mai puternice instrumente care explică valoarea produsului pentru consumatori, sporesc implicarea și rezolvă multe alte provocări de marketing pentru întreprinderi. În prezent auzi adesea că oamenii nu citesc suficient și sunt mai interesați de informațiile
-
3 avantaje ale utilizării cu succes a marketingului afiliat
Ca afacere mică, ai putea crede că ai resurse limitate pentru a promova produsele și serviciile, însă nici vorba de așa ceva! Există diverse strategii de marketing eficiente și de impact pe care le poți utiliza pentru a-ți evidenția marca,
-
5 strategii pe care fiecare startup ar trebui să le pună în aplicare pentru a susține afacerea
Să fii fondatorul unui startup este o sarcină complexă și provocatoare în sine; trebuie să te confrunți cu provocări, cum ar fi dobândirea capacității monetare și a cunoștințelor necesare pentru a lansa o afacere, să ai capacitatea de a face
-
10 cele mai bune practici SEO pentru domenii
Pe lângă crearea unui site frumos și rapid, ai nevoie de un nume de domeniu de încredere. Gândirea unui nume de domeniu trebuie să fie una dintre prioritățile tale. Sună ușor, dar nu este. Numele de domeniu va servi ca bază
-
3 Sfaturi pentru a ține pasul cu schimbările comportamentului consumatorilor
Spațiul digital nu a fost niciodată atât de competitiv cum este în 2021, mulți alegând comerțul electronic ca modalitate principală pentru a face cumpărături. Multe branduri s-au adaptat continuu la noi atitudini și comportamente pe măsură ce prezența în online
-
Cum ajută bloggingul afacerea ta?
Ai un blog pentru site-ul companiei tale? Dacă ai răspuns da, foarte bine, continuă să citești pentru a afla cum îl poți optimiza. Dacă ai spus nu, îți recomandăm cu tărie să începi unul și să continui să citești despre
-
Cum să îți promovezi mai bine IMM-ul pe Social Media
Fie că ești mulțumit cu păstrarea afacerii tale ca un job part-time, fie că dorești să o transformi într-unul full-time, ai nevoie de clienți și o strategie. Iar majoritatea clienților își petrec timpul parcurgând Instagramul și trimițând TikTok-uri prietenilor lor.
-
5 moduri de a lucra inteligent pentru un proiect de afacere de succes
Unele dintre cele mai cunoscute și de succes afaceri din lumea de astăzi au început ca proiecte colaterale cu începuturi umile. Steve Jobs lucra în tura de noapte la Atari, iar timpul liber și-l petrecea lucrând la un proiect care a
-
4 Sfaturi pentru rebrandingul afacerii tale
Rebranding-ul este necesar pentru menținerea afacerii tale pe linia de plutire. Îți permite să ai o afacere de actualitate prin reinventarea imaginii astfel încât marca ta să poată rezona cu publicul tău. Brandurile pierd din avânt în timp, deci este
-
Cum să creezi pagina de destinație perfectă pentru afacerea ta
Pagina de destinație este un termen de marketing utilizat în mod obișnuit pentru prima pagină pe care utilizatorii aterizează atunci când fac clic pe un link din surse externe, cum ar fi o reclamă sau un e-mail. Ei fac clic
-
6 Factori care te ajută să te decizi ce afacere să începi
Te gândesti să începi o afacere sau ai o idee bună de afaceri? Iată un ghid rapid pentru a te ajuta să stabilești ce afaceri să începi. Pentru noii antreprenori, poate fi dificil să se decidă ce fel de afaceri să
-
De ce este esențială pentru SEO optimizarea vitezei site-ului în 2021?
Din cauza încetinirii preconizate a activității economice în 2020, comerțul electronic a explodat, iar transformarea digitală s-a accelerat. Multe întreprinderi au încercat, pentru prima dată, să își reproducă vânzările în magazine digitale. Dar ce face ca un site web să se
-
Cum să utilizezi un grup Facebook pentru marketing digital
Unele dintre cele mai cunoscute și de succes afaceri din lumea de astăzi au început ca proiecte colaterale cu începuturi umile. Steve Jobs lucra în tura de noapte la Atari, iar timpul liber și-l petrecea lucrând la un proiect care a
-
Interviu cu Alex Costiug, fondator GetLit.ro, despre un produs handmade, non-toxic si eco-friendly
Interviul de astăzi ne introduce în lumea parfumată a lumânărilor artizanale handmade de la GetLit.ro, iar Alex Costiug ne ghidează printre piesele de puzzle din care este formată aceasta. Business Agency: Vă invit să faceți o introducere a activității dumneavoastră și
-
5 sfaturi pentru creșterea traficului organic
În prezent, o afacere nu este nimic fără un site bun. Având în vedere faptul că majoritatea consumatorilor se bazează din ce în ce mai mult pe motoarele de căutare pentru cumpărături, va trebui să te concentrezi pe construirea unei
-
8 tipuri de servicii de consultanță pentru întreprinderi
Asistența, sugestiile și expertiza consilierilor externi te pot ajuta să îți crești afacerea, să reduci cheltuielile, să crești marjele de profit, să devii mai productiv și eficient, și de asemenea, să menții competitivitatea într-un ecosistem globalizat de întreprinderi. Consultanții – cunoscuți
-
6 modalități prin care poți crește șansele de a păstra clienții online
Internetul a schimbat modul în care cumpărăm, făcând posibilă achiziționarea a aproape orice online. Produsele, variind de la alimente la haine, ne sunt livrate acum chiar la ușă. Cu toate acestea, în ciuda acestui confort, mulți oameni sunt reticenți în
-
Cum să generezi idei de afaceri excelente cu LinkedIn
Generarea unei idei de afaceri poate fi dificilă, cel mai rău lucru pe care îl poate face un antreprenor este să presupună că există o problemă și să construiască o afacere pe baza acestei presupuneri. Dacă urmărești să generezi idei
-
3 moduri de a optimiza campaniile Google Ads
Generarea unei idei de afaceri poate fi dificilă, cel mai rău lucru pe care îl poate face un antreprenor este să presupună că există o problemă și să construiască o afacere pe baza acestei presupuneri. Dacă urmărești să generezi idei
-
Cum funcționează hashtag-urile pe Facebook
În timp ce hashtagurile sunt mai frecvent asociate cu Twitter și Instagram, acestea sunt, de asemenea, ocazional utilizate pe Facebook. Dar funcționează la fel pe Facebook? Și ce valoare are un hashtag pe platformă? Iată tot ce trebuie să știi despre
-
7 noi caracteristici Instagram de încercat
La fel ca alte aplicații de social media, Instagram se angajează să îmbunătățească platforma. De aceea, în 2021, gigantul social media a dezvăluit unele caracteristici noi pentru utilizatorii săi. Aceste upgrade-uri nu sunt o surpriză, având în vedere cât de competitivă
-
9 modalități de organizare a personalului pentru a îți dezvolta afacerea
Organizarea personalului și a afacerii tale ar trebui să facă parte din planul tău de dezvoltare. Acest lucru te va ajuta să configurezi o afacere scalabilă care, în perioade de creștere, crește în mod corect. De ce este organizarea esențială pentru
-
5 motive pentru care transformarea digitală este esențială pentru dezvoltarea întreprinderilor
Tehnologiile noi și transformatoare au intrat rapid la locul de muncă chiar înainte de pandemie, permițând întreprinderilor să inoveze și să prospere într-o lume din ce în ce mai digitală. Dar apoi a venit 2020, și ceea ce trebuia să se
-
Cum să construiești un public țintă pe Instagram
Va avea succes publicitatea pentru servicii juridice într-o comunitate cu membri cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani? Merită să faci publicitate unui blog pentru artiști de make-up pe un cont care postează conținut despre pescuit și reparații
-
Cum să optimizezi clipurile video pentru YouTube
Dacă te-ai ocupat vreodată de o platformă de social media pentru o afacere, știi că este cu totul altceva față de folosirea social media pentru uz personal. Iar atunci când te ocupi pentru prima dată de un cont pentru o afacere,
-
Utilitatea dovezii sociale în dezvoltarea afacerii online
Dacă te-ai ocupat vreodată de o platformă de social media pentru o afacere, știi că este cu totul altceva față de folosirea social media pentru uz personal. Iar atunci când te ocupi pentru prima dată de un cont pentru o afacere,
-
5 motive de a utiliza Instagram pentru brand marketing
Dacă te-ai ocupat vreodată de o platformă de social media pentru o afacere, știi că este cu totul altceva față de folosirea social media pentru uz personal. Iar atunci când te ocupi pentru prima dată de un cont pentru o afacere,
-
Noile actualizări ale platformelor de Social Media
Dacă te-ai ocupat vreodată de o platformă de social media pentru o afacere, știi că este cu totul altceva față de folosirea social media pentru uz personal. Iar atunci când te ocupi pentru prima dată de un cont pentru o afacere,
-
Metaverse. Ce este și cum schimbă brandurile?
Dacă te-ai ocupat vreodată de o platformă de social media pentru o afacere, știi că este cu totul altceva față de folosirea social media pentru uz personal. Iar atunci când te ocupi pentru prima dată de un cont pentru o afacere,
-
5 lucruri de evitat pentru a nu eșua în Social Media Marketing
Dacă te-ai ocupat vreodată de o platformă de social media pentru o afacere, știi că este cu totul altceva față de folosirea social media pentru uz personal. Iar atunci când te ocupi pentru prima dată de un cont pentru o afacere,
-
Despre Seo Local și cum să îl îmbunătățești
Dacă te-ai ocupat vreodată de o platformă de social media pentru o afacere, știi că este cu totul altceva față de folosirea social media pentru uz personal. Iar atunci când te ocupi pentru prima dată de un cont pentru o afacere,
-
7 activități de afaceri pe care le puteți externaliza
Unele întreprinderi nu au capacitatea de a finaliza fiecare sarcină in-house. Deseori, este mai bine să externalizezi anumite sarcini către profesioniști care sunt instruiți în acest domeniu de expertiză pentru a economisi bani sau pentru a evita dificultățile de a
-
Cum să începi să construiești o rețea de link-uri? Un ghid util pentru Link-building
Link-urile ajută motoarele de căutare să descopere conținut nou – și sunt, de asemenea, unul dintre modurile prin care determină calitatea acestui conținut. Link-urile bune sunt testimoniale pentru valoarea conținutului, și Google vede un profil de link-uri sănătos ca un
-
Impactul blockchain asupra marketingului digital
Dacă te-ai ocupat vreodată de o platformă de social media pentru o afacere, știi că este cu totul altceva față de folosirea social media pentru uz personal. Iar atunci când te ocupi pentru prima dată de un cont pentru o afacere,
-
SEO vs. PPC – Cum să le folosești?
Una dintre cele mai frecvent întâlnite întrebări este dacă bugetele ar trebui să fie alocate pentru SEO sau PPC sau împărțite între ele. Aceasta este o întrebare simplă care nu are un răspuns simplu, deoarece depinde foarte mult de o întreagă
-
De ce contează review-urile online pentru eCommerce?
Greutatea alegerii Numarul impresionant de rezultate obtinut in urma unei cautari poate coplesi pe oricine. Prin urmare, sectiunea de review-uri poate ajuta clientul sa ia o decizie mai usor si cu mai putine riscuri. Spriritul gregar Desi ne place sa ne consideram fiinte
-
8 modalități de a genera trafic pentru magazinul online
In anul 2020 vanzarile online au luat amploare si de aceea tot mai multe companii isi fac aparitia in mediul online. In acest context extrem de competitiv uneori devine dificil sa te diferentiezi pentru ca afacerea ta sa ia amploare,
-
Cum să treci cu afacerea ta din offline în online.
Cand vine vorba de afaceri, singura constanta o reprezinta schimbarea. Pentru a-si mentine locul pe piata, business-urile trebuie sa cunoasca nevoile clientilor lor si sa fie inovativi, deoarece, chiar daca metodele lor de lucru au functionat ani la rand, cerintele
-
Evoluția designului aplicației mobile
Dacă te-ai ocupat vreodată de o platformă de social media pentru o afacere, știi că este cu totul altceva față de folosirea social media pentru uz personal. Iar atunci când te ocupi pentru prima dată de un cont pentru o afacere,
-
Motivul pentru care Facebook este încă mai important ca oricând
Social media a devenit o parte a vieții noastre de zi cu zi, o folosim atât de mult încât este încorporată în rutina noastră. Facebook este una dintre cele mai utilizate platforme de social media din toate timpurile. Este o platformă
-
Lecții despre autonomie în marketing
2020 a adus multe obstacole fără precedent pentru întreprinderi. De la exodul masiv al muncii de la birou din cauza pandemiei Covid-19, la schimbări cuantice în comportamentul de cumpărare al consumatorilor, multe întreprinderi s-au străduit să rămână pe linia de
-
Modul în care IMM-urile pot diversifica serviciile pentru a oferi mai multă valoare clienților
Vremurile sunt încă dificile pentru întreprinderile din întreaga lume, chiar si la inceputul celei de-a doua jumatati a anului 2021. COVID-19 a afectat aproape toate sectoarele industriale, pe toate nivelurile, de la întreprinderi mari la IMM-uri. Deși a fost nevoie de
-
6 motive pentru care ar trebui să te concentrezi pe strategii de marketing mobil
Marketingul mobil a devenit o nouă normă în epoca marketingului digital. Smartphone-urile sunt, probabil, primul lucru pe care toată lumea îl vede atunci când se trezește și ultimul lucru înainte de a merge la culcare. Smartphone-urile au devenit o parte integrantă
-
Brandingul sonor
Sunetul este o forță. Ceva care poate conduce, inspira și provoca răspunsuri emoționale puternice oamenilor. Iar în epoca de astăzi a transformării digitale rapide, mărcile și agențiile de top valorifică potențialul sunetului în scopuri de marketing. Dar folosirea sunetului ca mijloc
-
3 acțiuni cripto se pregătesc pentru câștiguri la bursă
Piețele bursiere sunt la cote maxime record sau foarte aproape de acest prag în prezent, încurajate de un sentiment puternic al investițiilor, în special în rândul investitorilor de retail. Acțiunile reprezintă un profit ridicat, în timp ce ratele dobânzilor și
-
Tobiass deschide cel de-al treilea magazin fizic în Brașov
Brandul Tobiass anunță cu mândrie lansarea unui nou magazin dedicat 100% îngrijirii masculine. Cel de-al treilea magazin fizic de produse de îngrijire și styling, exclusiv bărbătesc, a fost inaugurat în Brașov, miercuri 3 noiembrie 2021. Produsele din magazinul Tobiass duc îngrijirea
-
7 strategii de marketing eCommerce pentru Black Friday
Aceste campanii de marketing de Black Friday oferă mari avantaje pentru cumpărătorii online. Și, de asemenea, acestea ajută companiile prin creșterea numărului de vânzări într-o perioadă scurtă de timp. Ce este Black Friday în eCommerce? Black Friday definește istoric prima vineri după
-
Facebook lansează Live Shopping pentru a atrage afacerile mici
Odată cu creșterea economiei creatorilor, Platforma Meta (Facebook) ia măsuri strategice pentru a monetiza mai bine baza de utilizatori în timp ce susține întreprinderile mici, profitând de tendințele macroeconomice favorabile. Pe 11 octombrie, compania și-a anunțat decizia de a găzdui experiențe
-
Influencerii virtuali sunt noua tendință în marketingul Social Media
Cu peste 1 miliard de oameni care folosesc social media în întreaga lume, este mai dificil ca niciodată pentru branduri să iasă în evidență. Astfel, apariția influencerilor a fost una dintre cele mai semnificative schimbări în marketing în ultimul deceniu. Unii
-
Cumpărarea prin social media oferă oportunități uriașe pentru branduri
Utilizarea eficientă a platformelor social media poate aduce mari oportunități pentru afacerii, iar acest lucru necesită gândire și planificare. A ține pasul cu dezvoltarea rapidă a tehnologiei online poate ajuta la îmbunătățirea brandului, la creșterea profilului și poate chiar la
-
VD Law Group și JASILL au asistat Maxi Prod și Roberto Cavalli în negocierea licenței exclusive de import a băuturilor spirtoase semnate „The First Italian Super Premium Vodka”
VD Law Group a acordat asistență juridică importatorului de băuturi alcoolice Maxi Prod la încheierea contractului de import și distribuție exclusivă în România a liniei de băuturi spirtoase semnate de celebrul designer italian Roberto Cavalli, se precizează într-un comunicat. Roberto Cavalli
-
JASILL și VD Law Group au asistat BRAND MINDS la atragerea unei investiții de la fondul Early Game Ventures pentru dezvoltarea companiei la nivel global
O echipă mixtă specializată în tranzacții de private equity, formată din consultanți fiscali și experți contabili ai JASILL, împreună cu avocații de la VD Law Group, au asistat Brand Minds în accesarea celei mai recente runde de finanțare a fondului
-
Arhetipurile și viitorul personificării brandurilor
Un concept fascinant în marketing în ultimii 3 ani este conceptul de personificare a brandului. Personificarea brandului, care este pur și simplu despre a face afacerea ta să pară umană în ochii potențialilor clienți, devine încet o preocupare cheie pentru
-
Angajații cu această calitate sunt de înaltă performanță
Când te gândești la cele mai dorite calități pe care le poate avea un angajat, primul lucru la care te gândești sunt pilonii, cum ar fi abilități puternice de conducere, ambiție, sau etica muncii. Aceste trăsături sunt, desigur, impresionante și,
-
Ce poți face pentru a-ți crește CTR-ul?
Aproape toate companiile moderne își structurează campaniile de marketing și publicitate în jurul site-ului lor, sau cel puțin în jurul unei serii de pagini de destinație dedicate afacerii. Are sens să rulezi campaniile în acest fel deoarece este convenabil pentru
-
De ce să nu ignori comerțul social în 2022
Comerțul social nu este doar cel mai recent cuvânt la modă în comerțul electronic. Există de câțiva ani, câștigând tracțiune încă din 2015, dar a ajuns rapid în prim plan când pandemia de Covid-19 a lovit în urmă cu aproape
-
4 trenduri pentru care să te pregătești în 2022
Ultimele 18 luni ne-au învățat pe toți să fim mai rezistenți în fața provocărilor neașteptate, și deși acest lucru este important, este prudent să rămânem concentrați pe viitor și ceea ce știm că se va întâmpla. În continuare vom enumera
-
Cum să scrii povestea de origine a afacerii tale
O poveste de brand convingătoare îi ajută pe oameni să se conecteze, să-și amintească și să aibă încredere în tine. Cele mai emblematice povești de origine se concentrează pe „motivul” din spatele înființării companiei tale. Fiecare afacere a început ca o
-
Vente, cea mai mare locație pentru evenimente tematice din Bucovina, își deschide porțile
Vente își deschide porțile în Gura Humorului, în data de 25 decembrie 2021 și pornește pe drumul de a fi un reper în sectorul evenimentelor cu oferte premium. Vente reprezintă piesa lipsa din peisajul turistic bucovinean ce îmbină un lounge ultra-exclusivist
-
HUGO BOSS deschide al treilea magazin din Romania
Renumitul brand HUGO BOSS maximizeaza satisfactia clientilor prin expunerea celor mai bune produse din domeniu, caracterizate de standarde ridicate de calitate, noutate si durabilitate in noul magazin din Bucuresti in locatia Fashion House Militari. HUGO BOSS atinge toate aspectele unui trai
-
4 lucruri pe care proprietarii de afaceri ar trebui să le facă la sfârșitul anului
Viața, scopul și energia unui proprietar de afaceri sunt extrem de schimbătoare. Dar ceva ce majoritatea proprietarilor de afaceri au în comun este dorința de a încheia ultimul trimestru puternic prin îndeplinirea obiectivelor stabilite pe parcursul anului. Dacă ești ca majoritatea
-
6 ponturi de marketing pentru startup-uri de încercat în 2022
Ca start-up, să îți faci brandul cunoscut este o provocare. Ești constrâns în ceea ce privește bugetul, ai puține sau nicio resursă și ești copleșit de concurența din ce în ce mai mare de pe piață. În plus, dacă ești neexperimentat
-
Paginile de destinație – indispensabile în orice strategie de marketing
Dacă nu folosești pagini de destinație, acum este un moment bun pentru a schimba acest lucru. Iată de ce: Crește conversiile Mai multe conversii au loc datorită paginilor de destinație de înaltă calitate. Atunci când folosești pagini de destinație pentru abonamente la
-
Atenție la detalii pentru cele mai bune rezultate pentru site-ul tău B2B
Deoarece chiar și variațiile minore pot avea o influență semnificativă asupra rezultatelor unei companii, liderii site-urilor web B2B se străduiesc să se îmbunătățească continuu. Întreprinderile majore, cum ar fi reproiectarea unui site web, pot oferi ocazional oportunități de îmbunătățire. Liderii de
-
De ce este important un URL SEO-Friendly
Fiecare site web înțelege importanța SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare). Este o parte vitală a oricărui plan de marketing online și este alcătuită din mai multe componente. De exemplu, îți poți dedica timp pentru a îți actualiza blogul în mod
-
Cum să-ți monetizezi site-ul web
De la vânzarea de spațiu publicitar la cursuri online, există o varietate de metode de a face bani de pe urma site-ului tău web. Site-urile profitabile, în medie, oferă mai multe fluxuri de venituri pasive care generează câștiguri recurente. Alți
-
Web Design – Noua tendință în branding
Cu siguranță ai petrecut mult timp optimizând designul site-ului tău web dacă ai o afacere bazată pe internet, în special un site de comerț electronic. Clienții sunt atrași de un design web optimizat, de viteze de încărcare rapide și de
-
Diferențe cheie între social media organică și plătită
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
De ce marketingul devine din ce în ce mai dificil: 4 motive
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Cum să adaptatezi activitățile de marketing ale companiei la brandul acesteia
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Un ghid pas cu pas despre cum să faci primul tău videoclip YouTube
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Ai un concept nou de afacere? 5 pași pentru a-l lansa pe piață
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Ponturi pentru o strategie câștigătoare de implicare a brandului
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Cum să folosești hashtag-uri pe Instagram și TikTok pentru a-ți promova afacerea
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
10 Sfaturi pentru a îți îmbunătăți performanța TikTok
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Cum să te asiguri că platformele de social media sunt sociale
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Cum să creezi conținut de tip long-form care să țină cititorii interesați
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
5 lucruri de luat în considerare înainte de a investi într-o companie
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Magazinele online și site-urile ce promovează servicii sunt obligate să afișeze bannerele ANPC SOL și SAL
Joi, 18 august 2022, a intrat în vigoare obligația operatorilor economici de a afișa bannerele speciale ANPC în vederea atragerii atenției asupra Platformei SOL a Comisiei Europene și asupra procedurilor de soluționare alternativă a litigiilor – SAL.
-
5 Semne că este timpul să folosești servicii SEO
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Consultanța în marketing – Evoluție, avantaje și regândirea marketingului
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
5 elemente cheie în design-ul unui website
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
5 caracteristici ale unei strategii de brand câștigătoare
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Cum să crești ratele de conversie prin conținut video în 2023
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Cum va arăta marketingul fără module cookie de la terți
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Marketingul afiliat vs marketingul prin recomandări: Care este diferența?
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
5 metode dovedite de a îmbunătăți traficul pe site în 2023
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
WordPress pentru afacerea ta: Este alegerea potrivită?
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
3 strategii pentru a gestiona eficient finanțele micii tale afaceri
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Facebook Creator Studio se închide
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Tot ce trebuie să știi despre serviciile de audit SEO
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Consultant de afaceri pentru compania ta: Ce trebuie să știi?
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Va înlocui ChatGPT motoarele de căutare?
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
4 moduri de a crește veniturile din magazine într-o lume a vânzărilor online
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
5 pași pentru o strategie SEO B2B eficientă
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Digitalizarea poate crește veniturile IMM-urilor cu 30%
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
TikTok Shop LIVE: Oportunități și strategii de succes
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Cum depășesc serviciile eCommerce SEO publicitatea plătită
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Cum folosește Facebook AI și Reels pentru a rămâne relevant
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Finanțări UE de până la 8,4 milioane de euro pentru proiecte de reciclare a deșeurilor
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Instagram Explore: Ghid pentru a spori reach-ul și engagement-ul
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi
-
Cum să folosești Comunitățile tematice de pe TikTok pentru a crește reach-ul și expunerea brand-ului tău
Este ușor să confunzi social media organică și cea cumpărată ca fiind același lucru. Acestea ar trebui privite ca două canale separate care te pot ajuta să atingi obiective de afaceri diferite, chiar dacă pot funcționa împreună pentru a oferi