
Paginile de destinație – indispensabile în orice strategie de marketing
Dacă nu folosești pagini de destinație, acum este un moment bun pentru a schimba acest lucru. Iată de ce:
Crește conversiile
Mai multe conversii au loc datorită paginilor de destinație de înaltă calitate. Atunci când folosești pagini de destinație pentru abonamente la newsletter, înscrieri, descărcări, generare de lead-uri sau orice altceva, ratele de conversie sunt mai mari decât atunci când nu o faci.
Nu uita că doar pentru că ai o pagină de destinație nu înseamnă că vei obține mai multe conversii. În schimb, paginile de destinație îți oferă instrumentele de care ai nevoie pentru a spori ratele de conversie în timp.
Costuri reduse pe achiziție
Costul total de obținere a unui nou client este denumit cost per achiziție (CPA). Deși nu există o cifră generală pentru obținerea unui client, am descoperit că aceasta este semnificativ mai mică atunci când se folosesc pagini de destinație.
Paginile de destinație te ajută să obții mai multe conversii și un randament mai bun al investiției (ROI). De asemenea, acestea îmbunătățesc scorurile de calitate ale Google pay-per-click (PPC). Ca urmare, costul pe clic este mai mic, la fel și costul pe conversie, ceea ce duce la un CPA mai mic.
Prezintă și optimizează-ți ofertele
Fiecare ofertă are nevoie de un spatiu unde să existe, iar paginile de destinație îl oferă. Programe de recomandare, promoții, cărți albe, ghiduri de resurse, webinarii și alte oferte pot fi disponibile, în funcție de abordarea ta de marketing.
În funcție de tipul de ofertă pe care dorești să îl pui cel mai mult în valoare, informațiile pe care le colectezi și le împărtăsesti pe pagina de destinație vor fi diferite. Prin urmare, vei avea nevoie de flexibilitate pentru a schimba câmpurile de formular, a ajusta aspectul și a optimiza designul și textul – un șablon predefinit nu va fi suficient. Ofertele tale trebuie să includă, de asemenea, un link simplu, partajabil, care să fie ușor accesibil de pe pagina de destinație.
Scaleaza marketingul
Poți să îți extinzi strategia de marketing fără a îți extinde și resursele, banii sau timpul, prin utilizarea paginilor de destinație. Construirea paginilor de destinație obișnuia să necesite mult timp și bani. Astăzi, însă, nu mai este cazul. Adăugarea de noi oferte și pagini pe site-ul tău este simplă, rapidă și ieftină. Acest lucru îți permite să îți crești eforturile de marketing fără a investi mult timp sau muncă.
Testarea și validarea ideilor noi
Ai posibilitatea de a investi resurse, bani și timp în crearea unui site web complet pentru un nou serviciu pe care îl oferi, apoi să aștepți să vezi dacă cineva este interesat. O altă abordare mai înțeleaptă este să folosești o pagină de destinație pentru a valida răspunsul publicului și pentru a colecta feedback cu privire la un concept înainte de a decide dacă să investești sau nu mai mulți bani în el.
Implementarea paginilor de destinație este o necesitate atunci când vine vorba de dezvoltarea unui plan de marketing în prezent. Acestea îți oferă posibilitatea de a stimula conversiile, de a ajunge la mai mulți clienți și de a adăuga cu ușurință oferte noi pe site-ul tău.