
Într-o formă sau alta, întregul internet este conținut. Crearea unei strategii care funcționează pentru tine este vitală, deoarece știm cu toții că un public angajat este mai probabil să se aboneze la site-ul tău. Utilizatorul obișnuit de internet are un interval de atenție destul de limitat și dorește răspunsuri rapide.
Crearea de conținut semnificativ pe site-ul tău este cheia pentru deblocarea potențialului publicului țintă.
De ce ar trebui conținutul să fie relevant?
Multe branduri se luptă să stabilească o prezență digitală în primă instanță, deoarece nu reușesc să recunoască diferența dintre ceea ce cred că publicul lor țintă vrea să știe și informațiile pe care publicul lor țintă le caută de fapt. Această deconectare între branduri și public reprezintă adesea rezultatul eșecului strategiile existente de conținut.
Poți lua măsuri pentru a crește șansele de succes prin crearea de conținut care provoacă un răspuns emoțional sau are o conexiune semnificativă cu utilizatorul pe care îl vizează. Realizarea acestui tip de strategie poate părea complexă, dar putem începe prin a privi comportamentul publicului.
Înțelegerea motivelor pentru care oamenii intră pe site-ul tău
Ca brand, una dintre cele mai eficiente practici pe care le poți întreprinde pentru a-ți înțelege publicul este să analizezi cuvintele cheie care îl aduce pe site-ul tău.
Vom admite în acest moment că va exista o proporție de utilizatori ai site-ului care vor cunoaște brandul tău și vor frecventa site-ul tău în mod regulat, dar o strategie bună de conținut va viza noi utilizatori și cei care ajung pe site-ul tău în urma unei căutari organice.
Prin utilizarea segmentului organic în Google Analytics poți obține o perspectivă asupra tipurilor de interogări care aduc oamenii pe site-ul tău.
Transformarea cuvintelor cheie în subiecte de conținut
În timp ce mulți dintre noi vor avea o înțelegere de bază a cuvintelor cheie care sunt importante pentru brandurile noastre, dezvoltarea lor în întrebări mai largi pe care oamenii le-ar putea folosi în motoarele de căutare îți poate oferi câteva puncte de plecare cu privire la strategia ta de conținut semnificativ.
Există unele resurse gratuite pe care le poți încerca pentru a te ajuta cu acest lucru. “Answer The Public” este un astfel de exemplu, care funcționează prin preluarea datelor din interogările de căutare Google pentru a îți oferi o imagine actualizată a întrebărilor pe care le pun persoanele legate de cuvintele cheie.
Social media joacă, de asemenea, un rol important în identificarea tendințelor și asemănărilor în ceea ce privește modul în care utilizatorii caută informații cu privire la brand-ul, oferta, și industria ta.
Odată ce ai descoperit tipurile de căutări care sunt importante pentru publicul țintă, le poți utiliza pentru a vedea ceea ce apare în prezent în spațiul de căutare organic. Pot exista situații în care concurența apare cu propriul conținut care satisface aceste interogări de căutare.
Gândeste-te atât pe termen lung, cât și pe termen scurt
Conținutul care este la momentul potrivit și satisface o nevoie imediată pentru publicul tău poate fi eficient în obținerea de tracțiune de la motoarele de căutare. Trebuie să fii proactiv, motiv pentru care organizarea unui calendar de conținut ca parte a fluxului tău de lucru te poate ajuta în călătoria ta de producere de idei mai semnificative pentru site-ul tău.
De asemenea, ar trebui să admitem că tendințele se schimbă și nevoile publicului se dezvoltă. Alături de orice idei pe care le-ai stabilit pentru tendințele de căutare de scurtă durată, încearca să utilizezi informațiile din acest articol pentru a crea așa-numitul conținut evergreen, care va fi util pentru brand-ul tău tot anul.
Pe tot parcursul procesului de creare al conținutului, încearcă să te asiguri că ceea ce livrezi va fi atât util, cât și acționabil pentru utilizator. Mult conținut eșuează când acest principiu este pierdut și ceea ce rămane este o colecție de jargon de brand sau informații irelevante.
Făcând un pas înapoi și uitându-te la informațiile pe care le prezinți din perspectiva utilizatorului, poți trece la ceea ce este cu adevărat important pentru căutarea lor. Acest lucru se referă la examinarea comportamentului publicului ca punct de plecare al subiectului conținutului tău și, în cele din urmă, promovează oferta ta de brand în contextul unei colecții cu adevărat utile de informații. Oamenii folosesc motoarele de căutare pentru a găsi răspuns la întrebări, și tot conținutul ar trebui să efectueze această funcție simplă într-un mod semnificativ.
Recunoaște ce funcționează și evoluează
După ce ai creat conținutul pe baza cercetării tendințelor publicului, este important să vezi beneficiile. Revenind la datele analitice, acestea îți vor arata cum oamenii interacționează cu noile informații pe care le-ai adăugat pe site-ul tău și dacă ajung pe aceste pagini direct din căutare organică.
Nu există două business-uri identice, astfel încât vor exista diferențe în abordarea unei strategii bazate pe nevoile audienței tale, care vor reieși în mod evident din cercetarea pe care o efectuezi cu privire la comportamentul audienței.
Reține că procesul de creare și dezvoltare a unui conținut semnificativ pentru site-ul tău se schimbă constant, iar companiile care evoluează împreună cu clienții lor continuă să se bucure de un nivel ridicat de implicare și de un website care îndeplinește obiectivele de afaceri.