
Compania a introdus oficial un nou brand și o nouă platformă numită „TikTok for Business”. Aceasta va servi drept casă pentru toate soluțiile sale actuale și viitoare de marketing pentru branduri. La lansare, site-ul a inclus acces la formate de anunțuri TikTok, inclusiv la produsul său de marcă, TopView, care este anunțul care apare atunci când lansezi aplicația TikTok. Alte produse sub umbrela TikTok pentru afaceri includ preluări de brand, videoclipuri in-feed, provocări hashtag și efecte de marcă.
Așadar, preluările de brand sunt anunțuri de trei până la cinci secunde care pot fi fie un video fie o imagine. Videoclipurile in-feed pot avea o lungime de până la 60 secunde și pot rula cu sunetul pornit. Provocările hashtag permit brandurilor să se implice în comunitatea utilizatorilor, invitându-i să creeze conținut în jurul unui hashtag la alegere. Aceasta include Hashtag Plus, care adaugă, de asemenea, funcția de cumpărături la această experiență.
Mai mult, efectele de marcă permit brandurilor să se introducă mai direct în experiența de creare a conținutului. Efectele permit adăugarea unei mărci sau a unui produs la un videoclip în format 2D, 3D sau AR, fie în prim-plan, fie în fundal. Acestea pot fi, de asemenea, combinate cu provocări hashtag pentru a stimula angajamentul cu brandul.
În plus, platforma lansează un nou centru de e-learning care va ajuta comercianții să învețe despre TikTok și ofertele sale de anunțuri. Acest centru va include ghiduri de produse, resurse și cele mai bune practici creative pentru a ii ajuta să lanseze campanii de succes. De asemenea, aici pot învăța despre Programul de parteneriat pentru efecte de marcă.
Oricum TikTok nu dezvăluie în mod public prețurile pentru instrumentele și soluțiile sale publicitare. Stabilirea prețurilor se bazează pe ceea ce marca dorește să realizeze și domeniul de aplicare al campaniei sale.
TikTok își cere locul la masă alături de alte platforme sociale
Prin urmare, brandurile colaborează îndeaproape cu TikTok pentru a-și cumpăra și gestiona campaniile și pentru a raporta performanța. TikTok lucrează pentru a pune în aplicare noi soluții care vor face acest proces mai ușor. Lansarea noii platforme își propune transformarea TikTok-ului si stabilirea unui loc la masă alături de alte platforme sociale, cum ar fi Facebook, Instagram, Twitter și Snapchat.
În continuare, TikTok a adus in atentie testarea platformei, numită Creator Marketplace, în anumite regiuni. Platforma permite brandurilor să descopere și să colaboreze cu creatorii de conținut TikTok în cadrul campaniilor de marcă plătite. Aceasta este similară cu BrandConnect de pe YouTube.
„Odată cu lansarea TikTok pentru afaceri, am stabilit să îmbrățișăm momentele creative, pozitive și reale care fac comunitatea noastră atât de specială, cu soluții pentru ca întreprinderile să se conecteze și să crească impreuna cu minunata si expresiva noastră comunitate”, Katie Puris – directorul Global Business Marketing al TikTok
Te invit sa accesezi pagina de TikTok Business Agency pentru inspiratie https://bit.ly/3zL7tsI