
Web designul și marketingul de conținut lucrează împreună. Dacă unul este puternic și celălalt este slab, mesajul tău nu va angaja publicul și, prin urmare, nu va duce la conversii.
Care este scopul marketingului de conținut?
Marketingul de conținut înseamnă crearea și distribuirea de conținut valoros, relevant și consecvent pentru a atrage și păstra un public clar definit. Un marketing de conținut bun va duce la o acțiune profitabilă a clienților. Conținutul conduce la conștientizarea mărcii, la cerere și la venituri atunci când se face corect.
Web design
Web design este procesul de creare a unui site web care oferă utilizatorului un aspect simplu, curat, intuitiv, care lucrează mână în mână cu conținutul pentru a oferi utilizatorului o cale clară de interacțiune cu brandul tău. Designul web și marketingul de conținut colaborează pentru a îți transmite mesajul și pentru a îți reprezenta marca.
Web designul poate stabili o impresie inițială vizitatorilor înainte de a citi conținutul. În cazul în care designul site-ului nu este bun, atunci vizitatorul va părăsi site-ul în câteva secunde. Un vizitator va lua o decizie cu privire la site-ul tău în mai puțin de 5 secunde.
Site-ul trebuie să arate profesional și curent, un site cu aspect depășit va fi neatrăgător și nu va transmite mesajul că marca ta este de încredere. Design-ul site-ului este despre implicarea si transmiterea publicului tău despre ce este vorba brand-ul tău.
Conținutul permite vizitatorului să aibă încredere și să creadă că sfaturile și informațiile sunt soluția potrivită pentru ei.
Navigarea pe un site web
Indiferent dacă site-ul web are sau nu mult conținut, navigarea trebuie să fie construită ținând cont de vizitatori. Un vizitator ar trebui să poată naviga fără probleme prin site și să găsească ceea ce caută în câteva secunde.
În loc de mult conținut pe o pagină, crează un meniu vertical de tipul drop-down pentru ca utilizatorii să găsească ușor pagina cu informațiile pe care doresc să le citească. Site-urile complicate vor face vizitatorii să părăsească site-ul tău, afectând astfel rata de respingere.
Lizibilitatea conținutului
Un design reușit va determina vizitatorul să rămână și să citească. Cu toate acestea, în cazul în care conținutul nu este ușor de citit, atunci l-ai pierdut. Textul trebuie să fie atrăgător și consecvent, impartindu-l în bucăți lizibile cu subtitluri care direcționează vizitatorul pe tot parcursul subiectului.
Fontul conținutului ar trebui să fie ușor de citit și suficient de mare. Păstrează dimensiunea textului și fontul în concordanță cu fonturile specifice brand-ului.
Crearea unei strategii care să domine
Conținutul este rege. Cu toate acestea, strategia ta de marketing de conținut depinde de designul site-ului și de optimizarea pentru experiența utilizatorului. Așadar, asigură-te că le ai pe toate în vedere atunci când îți realizezi strategia de marketing.