
Se pare că Meta va închide Facebook Creator Studio și îl va înlocui cu Meta Business Suite, care va avea un set de oferte mai eficientizate. Această schimbare a fost raportată de consultantul în social media și analistul industriei Matt Navarra pe Twitter.
Meta Business Suite a fost în mod tradițional alegerea pentru gestionarea paginilor, dar Creator Studio a fost conceput ca un spațiu dedicat creatorilor de conținut pentru a simplifica publicarea, monitorizarea performanței și obținerea de venituri. Compania a declarat că lucrează pentru a combina instrumentele Creator Meta într-o singură locație și a creat o pagină de ajutor care detaliază instrumentele care vor fi incluse în Meta Business Suite.
Meta fuzionează două dintre instrumentele sale de management al afacerilor
Meta Business Suite, la fel ca și Creator Studio, permite utilizatorilor să se ocupe de orice pagină eligibilă de Facebook și Instagram. Oferă funcții pentru crearea și programarea postărilor, story-urilor și reclamelor, precum și pentru comunicarea cu clienții și publicul prin intermediul mesageriei private. De asemenea, sunt furnizate atât informații, cât și analize. Compania a menționat că utilizatorii vor avea acces la tot conținutul și datele lor atunci când fac tranziția.
Meta Business Suite este disponibilă online sau prin intermediul aplicațiilor mobile pentru smartphone-uri și tablete, permițând utilizatorilor să își gestioneze paginile oriunde s-ar afla. Impactul acestei schimbări asupra modului în care creatorii folosesc platformele deținute de Meta pentru publicare nu este încă cunoscut. Între timp, TikTok continuă să fie un instrument popular pentru start-up-uri și influenceri care încearcă să se impună în industria lor, iar Twitter se confruntă cu o controversă continuă legată de noul său proprietar și de siglele de verificare plătite.