Să lucrăm împreună
hello@businessagency.ro
Soluții creative. Experiență.
Back to top

Business Agency

  /  Promovare   /  De ce contează review-urile online pentru eCommerce?

Greutatea alegerii

Numărul impresionant de rezultate obținut în urma unei căutări poate copleși pe oricine. Prin urmare, secțiunea de review-uri poate ajuta clientul să ia o decizie mai ușor și cu mai puține riscuri.

Spriritul gregar

Deși ne place să ne considerăm ființe autonome, capabile de a lua o decizie independentă, adevărul este că avem un instinct de supunere, și suntem extrem de influențați de semenii noștri, mai ales puși în fața unei alegeri. Un studiu a scos la iveală că 87% dintre participanți au recunoscut că au căutat întâi review-uri online despre o anumită afacere înainte de a interacționa cu aceasta, iar 94% au spus că un review negativ i-a convins să evite afacerea cu totul. Review-urile online sunt o prețioasă sursă de informații ce are o influență de 7 ori mai mare asupra capacității de decizie a consumatorilor decât orice formă tradițională de marketing.

Dincolo de online

Consumatorii nu se folosesc de review-uri doar pentru cumpărăturile online. Un număr impresionant de oameni verifică produsele și review-urile acestora de pe telefoanele mobile aflându-se în magazinul fizic. Prin urmare, review-urile pot face toată diferența.

Feedback bun

Având în vedere că un review bun duce la un număr mai mare de conversii, iar unul mai puțin bun poate îndepărta clienții, atenția trebuie concentrată asupra unui feedback pozitiv pentru a crește credibilitatea brandului. Acest întreg proces de review-uri permite afacerilor și consumatorilor să construiască o relație de reciprocitate și pe termen lung acest lucru duce la un mod mai bun de a face afaceri.

Astfel, încurajarea interacțiunilor pozitive pe platformele sociale, fară ostentație bineînțeles, și adresarea review-urilor negative într-un mod ce arată implicare și grijă poate duce la dialog și la posibilitatea de îmbunatățire a modului în care se desfășoară afacerea.

Internetul a adus totul la vârful degetelor noastre, iar review-urile online joacă un rol vital în procesul de cumpărare, și poate impacta totul de la încredere și loialitate, la vânzări și SEO. Puterea review-urilor online este de necontestat, și cu toate acestea 20% dintre consumatori nu au scris unul niciodată. Așadar, afacerile trebuie să fie proactive și să încurajeze clienții să ofere feedback.