
Google este de departe cea mai mare companie în spațiul de căutare desktop, cu o cotă de piață globală estimată de 86.86%, iar dacă afacerea ta nu profită de serviciile lor extinse, îți va fi chiar mai greu să ajungi la potențialul afacerii tale.
O parte din ceea ce face ca Google să fie atât de important pentru întreprinderi este modul în care este mult mai mult decât un motor de căutare. Dispunând de o multitudine de servicii utile, care variază de la căutare, publicitate și hărți pentru cumpărături, smartphone-uri și stocare digitală, multe dintre aceste produse se integrează unele cu celelalte. La rândul său, această abordare optimizată ajută afacerea ta să capteze atenția piețelor țintă într-o varietate de moduri atunci când contează cel mai mult.
Importanța Google My Business
Fiecare afacere vrea să iasă în evidență pe SERP, dar este o provocare constantă pentru a face să se întâmple asta. Cu toate acestea, un serviciu vital cunoscut sub numele de Google My Business (GMB) îți poate crește semnificativ șansele de a depăși concurența.
Cum Google are ca prioritate afișarea de informații exacte pentru utilizatorii săi, acesta este în mod natural reticent în a promova întreprinderile care nu au fost verificate. Cu o pagină GMB detaliată, îți poți legitimiza afacerea în ochii Google și te poți asigura că algoritmii susțin compania ta în fața clienților care efectuează căutări relevante.
Există o serie de beneficii pentru finalizarea acestui proces. Atunci când furnizezi lui Google cele mai importante detalii despre firma ta, inclusiv numele firmei, adresa și numărul de telefon (NAP), poți primi, de asemenea, un spațiu detaliat în bara laterală care apare atunci când cineva caută compania ta.
Cu Google străduindu-se să afișeze informații corecte, relevante și validate, este foarte important să îți actualizezi pagina de afaceri în mod regulat. Acest lucru se aplică nu numai paginii GMB, ci și altor site-uri de citații și recenzii răspândite pe internet.
Dacă datele NAP diferă acolo unde apar, Google nu poate determina care adresă sau număr de telefon este corect. Acest lucru ar putea duce la o reducere a afișarii afacerii tale.
Google Reviews generează creștere
Deși majoritatea proprietarilor de afaceri recunosc importanța recenziilor, mulți nu înțeleg cât de influente sunt.
Cu cercetări recente care arată că 76% dintre oameni au încredere în recenziile online la fel de mult ca în recomandările personale ale prietenilor și familiei, această statistică dramatică este accentuată de faptul că un consumator mediu citește până la 10 recenzii înainte de a avea încredere într-o afacere.
În orice caz, Google Reviews are și alte avantaje care depășesc felul în care oamenii se simt în raport cu produsele și servicii tale. Acestea pot oferi, de asemenea, o perspectivă vitală asupra punctelor forte și a punctelor slabe actuale ale afacerii tale, asigurându-te că poți lua măsuri pentru a depăși problemele și pentru a îmbunătăți succesul pe termen lung al brandului tău.
Între timp, dacă primești o recenzie negativă, aceasta poate fi folosită ca oportunitate pentru a aborda în mod public preocupările și să demonstrezi că poți depăși așteptările pentru a compensa pentru o greșeală. Pe o notă conexă, aproximativ 63% dintre clienți vor folosi comentariile negative pentru a judeca legitimitatea celor pozitive – așa că nu fi tentat să le falsifici.
Recenziile Google sunt, de asemenea, importante pentru vizibilitatea mărcii. Dacă reușești să-ți păstrezi ratingul de stele aproape de un scor perfect, atunci fără îndoială vei atrage mai multă atenție ca fiind una dintre cele mai bune afaceri din industria ta.
Cu afacerea ta dovedindu-se populară printre persoanele care efectuează cautări în zona ta, Google va recunoaște acest nivel crescut de implicare și va promova afacerea ta în continuare pe SERP.
Promovează-ți afacerea în mod eficient
În ceea ce privește platformele de anunțuri, Google este încă rege necontestat. Deși platformele sociale înfloritoare precum Facebook, Instagram și LinkedIn au reușit să paveze unele drumuri, Google încă mai are o rază de acțiune de neegalat pentru companiile care doresc să răspândească cuvântul despre produsele și serviciile lor.
Cu Google Display Network capabil de a ajunge la aproximativ 90% dintre persoanele care utilizează internetul, o campanie media plătită, care să capteze atenția chiar și unei părți din acest public poate să ofere rezultate remarcabile.
Cu fiecare tip de afacere străduindu-se să ajungă pe prima pagină a Google, nu trebuie neapărat să ai un buget de publicitate masiv pentru a face să se întâmple asta.
Dacă reușești să ai o campanie SEO eficientă, este posibil să folosești GMB pentru a spori dramatic credibilitatea și poziția mărcii tale în cadrul căutărilor relevante. Instrumentele SEO te pot ajuta să faci aceste campanii mai eficiente.
Cu o listă verificată și optimizată, vei putea atrage clienți extrem de relevanți și să le furnizezi informații de afaceri vitale, fără niciun cost. Prin încurajarea clienților tăi să posteze comentarii și review-uri și având o abordare detaliată a optimizării, poți obține o poziție de top pe SERP.
Pe măsură ce tot mai multe companii stabilesc magazine de comerț electronic și caută să se extindă în online, cea mai bună metodă de a ține pasul cu concurența este utilizarea optimă a serviciilor extrem de eficiente oferite de Google.
Indiferent dacă dorești să îți îmbunătătesti poziția pe SERP, să dezvolți o campanie media plătită extinsă sau să te asiguri că clienții primesc cele mai recente informații despre afacerea ta, produsele Google sunt esențiale pentru dezvoltarea companiei tale în lumea modernă.