Să lucrăm împreună
hello@businessagency.ro
Soluții creative. Experiență.
Back to top

Business Agency

  /  Promovare   /  Utilitatea dovezii sociale în dezvoltarea afacerii online

Ecosistemul online devine din ce în ce mai aglomerat. Majoritatea consumatorilor adulți fac cumpărături online acum, unele exclusiv, iar noi branduri se lansează zilnic. Concurența pentru atenția consumatorilor online nu a fost niciodată mai mare.

Mărcile trebuie să utilizeze fiecare avantaj competitiv pe care îl au pentru a ieși în evidență și a se poziționa ca fiind alegerea mai favorabilă și mai atrăgătoare. Una dintre modalitățile de a realiza acest lucru este prin utilizarea dovezilor sociale.

Consumatorul obișnuit va avea încredere în opinia și review-ul unui străin ca și cum ar veni de la un prieten apropiat sau membru al familiei. De asemenea, consumatorii privesc cu ochi buni brandurile care se aliniază cu personalități populare și apar în canale mass-media de încredere.

Dovada socială îți ajută marca să construiască încrederea care îți oferă un atu de marketing incredibil de puternic.

Să ne uităm la câteva moduri de a utiliza dovada socială pentru a dezvolta afacerea ta online.

Publică studii de caz care îți prezintă produsul sau serviciul

Fiecare produs sau serviciu rezolvă o problemă, ceea ce îți permite să prezinți cât de bun este produsul tău prin crearea unui studiu de caz, a unui trial sau a unei demonstrații. Acesta este un conținut excelent pe care îl poți utiliza nu numai pe site-ul tău pentru a converti mai multe vânzări, ci și pentru a partaja pe rețelele sociale și cu lista ta de e-mail.

Un îndemn la acțiune care face o afirmație, este bun, dar unul care include, de asemenea, un videoclip care permite consumatorului să vadă o demonstație a acestei afirmații, va converti la o rată mult mai mare. Video și grafică — orice vizual — va depăși în performanțe orice studiu de caz scris în mod tradițional.

Afișează recenziile clienților în apropierea CTA-urilor tale

Ești mai mult decât probabil deja concentrat pe review-uri colective ale clienților, fie că este pe profilul tău Google My Business, pagina de Facebook, sau pe site-ul web de comerț electronic.

Încorporează unele dintre cele mai bune recenzii în designul site-ului tău, plasându-le în apropierea apelurilor tale la acțiune. O recenzie autentică detaliind cât de uimitor este produsul tău localizat chiar lângă butonul “adaugă în coș” poate determina consumatorii să facă o conversie.

Afișează ecusoane de încredere pe site-ul tău pentru a crește credibilitatea

Profită de orice oportunitate pentru a insufla mai multă încredere vizitatorilor site-ului. Cu cât sunt mai încrezători în afacerea ta, cu atât este mai probabil să cumpere de la tine sau să solicite informații suplimentare.

Încrederea și credibilitatea creează un consumator mai încrezător. Când bariera incertitudinii este eliminată din ecuație, există mult mai puțină fricțiune între potențialii clienți și produsul sau serviciul tău.

Diferite industrii vor avea ecusoane diferite, în funcție de organizațiile profesionale din care fac parte și de obiectivele lor de conversie.

De exemplu, un site de comerț electronic B2C va dori să evidențieze securitatea site-ului, timpii scurți de procesare și serviciul pentru clienți. Acestea ar putea include ecusoane SSL și ecusoane de la procesatorul lor de plăți online pentru a insufla încredere consumatorilor, sau unele de genul „comenzi procesate și expediate în 24 de ore” pentru a evidenția viteza și eficiența acestora.

Publică testimoniale în format video

Testimonialele clienților tăi sunt foarte puternice, iar în format video, au performanțe mai bune decât cele standard, scrise. De ce? Deoarece vin de la o persoană reală, iar când este autentică, potențialul client simte acest lucru.

Oricine poate posta o recenzie scrisă, iar consumatorii știu că unele afaceri scriu și recenzii false. Dacă clipul video se înregistrează la biroul tău sau în locul unde se desfășoară activitatea, acest lucru adaugă la factorul de autenticitate. Oricine îl vizionează va ști, fără îndoială, că este o recenzie onestă și reală.