
Organizarea personalului și a afacerii tale ar trebui să facă parte din planul tău de dezvoltare. Acest lucru te va ajuta să configurezi o afacere scalabilă care, în perioade de creștere, crește în mod corect.
De ce este organizarea esențială pentru creștere?
Multe companii lucrează cu scopul de a crește, dar când acest lucru începe să se întâmple, sunt luate pe nepregătite. Angajații lor abia pot face față volumului suplimentar de muncă, crescând timpul de așteptare pentru clienții lor și încetinind alte procese.
Cele mai de succes companii sunt construite într-un mod care le pregătește pentru creștere. Ele sunt flexibile și capabile să acționeze rapid. Au procese și proceduri structurate, care le ajută să elibereze timp pentru sarcini importante, iar automatizarea le ajută și mai mult.
9 modalități de organizare a personalului și de a îți dezvolta afacerea
Deci, dacă dezvoltarea generală este pe lista ta de lucruri de făcut, iată 9 moduri de a îți organiza personalul și de a îți dezvolta afacerea:
- Stabilește o viziune clară a companiei
Viziunea ta de afaceri este planul pentru modul în care afacerea ta va crește și ar trebui să aibă în vedere unde dorești să mergi și cum dorești să ajungi acolo.
Gândeste-te la ce fel de companie dorești să dezvolți. Nu doar în ceea ce privește numărul și veniturile, ci și în ce tip de angajator și în ce influență dorești să ai și să fii pe piața ta. Formulează o viziune holistică globală de creștere care nu lasă nimic la voia întâmplării.
- Cultivă o cultură a creșterii
Este timpul să comunici forței tale de muncă această viziune ambițioasă și planul de creștere. Cunoașterea obiectivelor pe termen lung ale companiei va ajuta oamenii să înțeleagă rolul lor în imaginea de ansamblu. De asemenea, funcționează și ca un bun motivator, pentru că ei știu că ceea ce fac va grăbi creșterea, sau o va încetini.
- Oferă personalului tău instrumentele de care are nevoie
Să ai o viziune de afaceri și o înțelegere clară a ceea ce reprezintă afacerea ta este de ajutor, dar nu înseamnă nimic fără instrumentele care te vor ajuta să ajungi acolo. Fie că este vorba de software-ul potrivit sau de o unealtă, este important să te asiguri că personalul tău are la dispoziție tot ceea ce are nevoie pentru a își face treaba.
- Ajută-ți personalul să-și înțeleagă rolul
Este important să îți ajuți personalul să își înțeleagă rolul și ce trebuie să facă pentru a vă dezvolta. Acest lucru îi va ajuta să se simtă apreciați și să știe unde se află punctele lor forte. Începe prin a defini clar responsabilitățile. Practic, scrie o nouă și actualizată descriere a locului de muncă pentru toată lumea: Ce se așteaptă de la ei zilnic? Ce abilități și resurse vor utiliza?
- Împuterniceste oamenii să ia decizii
În multe organizații, angajații trebuie să ceară altcuiva părerea sau aprobare pentru anumite acțiuni. În timp ce uneori, acest lucru este pur și simplu necesar, nu ar trebui să fie standardul. Se va crea un du-te-vino constant, chiar dacă oamenii știu deja că vor primi o anumită aprobare pentru ceva, pe baza experienței sau cunoștințelor lor.
Deci, lasă deoparte cererile inutile și necesitatea de a întreba un superior, și abilitează-ți angajații să preia controlul asupra locurilor lor de muncă.
- Măsoară valorile corecte
Indicatorii de performanță ar trebui utilizați pentru a motiva oamenii și pentru a-i ajuta să-și structureze activitățile, și nu ar trebui folosiți ca o modalitate de a-i penaliza.
- Asigură-te că personalul tău are parte de trainingul de care are nevoie
Toată lumea trebuie să fie la nivelul potrivit pentru a-și face treaba în mod eficient. Dacă nu ești sigur cum să îți ajuți personalul să se simtă încrezător și capabil să își facă treaba, discută cu acesta și află de ce au nevoie. Fă planurile de dezvoltare personală parte din reorganizarea ta, și permite angajaților să aleagă formarea pe care o consideră relevantă și pentru propriile lor obiective.
- Asigură-te că stabilești procesele corecte
O afacere care se dezvoltă lent este, de obicei, rezultatul proceselor ineficiente și poate fi dificil de schimbat. Dacă ai dificultăți, este, probabil, un semn că trebuie să te gândești la modul în care faci lucrurile.
- Monitorizează performanța și revizuiește dacă este necesar
Cum este toată lumea? Pune această întrebare frecvent și ascultă cu adevărat. Interesează-te în mod regulat cu privire la progresul angajaților, echipelor și proiectelor, și întreabă dacă aceștia văd loc pentru îmbunătățiri.
Reorganizarea întregii tale afaceri nu se face într-o săptămână sau lună, iar menținerea activității fără probleme va fi un proces continuu.