Să lucrăm împreună
hello@businessagency.ro
Soluții creative. Experiență.
Back to top

Business Agency

  /  Google   /  3 moduri de a optimiza campaniile Google Ads

Google este cel mai mare motor de căutare care există. Miliarde de oameni îl accesează în fiecare zi și pun întrebări, caută soluții la probleme și fac cumpărături.

Deci, bineînțeles, este profitabil să ai afacerea pregătită pentru publicul ideal – astfel încât, atunci când tastează ceva de interes pentru ei, brandul tău să fie printre primele pe care le văd, pentru un trafic mai relevant, rate de conversie mai mari și clienți care devin loiali.

Dar cum optimizezi campania ta de anunțuri Google?

Acest lucru este ceva ce orice agenție de experți PPC va ști, și angajarea serviciilor lor este, de obicei, una dintre cele mai bune moduri de a te asigura că orice efort de marketing PPC pe care îl întreprinzi este structurat în cel mai bun mod, optimizat pentru succes.

Cu toate acestea, dacă dorești un pic mai multe informații înainte de a angaja serviciile unei agenții PPC, sau vrei să încerci să rulezi singur câteva campanii, iată câteva sfaturi care să te ajute.

Titluri optimizate

Aceasta este una dintre primele reguli de creare a unei campanii Google Ads optimizate. Una dintre cele mai simple moduri de a îți îmbunătăți calitatea reclamelor este prin a te asigura că titlul 1 conține sau constă din cuvintele cheie pe care contul tău le vizează în cadrul acestui grup de anunțuri.

În acest fel, atunci când un utilizator caută “extensii de par blond”, de exemplu, atunci când reclama ta optimizată apare, acest utilizator vede “extensii de par blond” în prim-planul anunțului. Este clar că acesta este un anunț care vinde exact ceea ce acest utilizator de pe piață caută. Desigur, poziția ta în SERP depinde de factori precum bugetul contului, scor de calitate anunț, etc.

Inserarea în mod corespunzător a cuvântului cheie vizat în locurile potrivite din anunț va crește șansele de a atrage și menține atenția utilizatorului. De asemenea, ar trebui să optezi pentru variații de cuvinte cheie în anunțurile tale, având în vedere că probabil vor exista mai multe pe care le vizezi în grupul tău de anunțuri – cu excepția cazului în care vrei să te concentrezi pe un grup de anunțuri cu un singur cuvânt cheie.

Acest lucru înseamnă că, prin testarea diferitelor variante ale cuvintelor cheie principale vizate în anunț, poți vedea care duce la o performanță mai mare.

Împarte anunțul în factori cheie

Anunțul ar trebui să fie cât mai relevant pentru ceea ce caută publicul tău. Nu există un mod corect sau greșit de a crea conținut pentru PPC, dar există câteva practici bune de luat în considerare atunci când vine vorba de structurarea anunțurilor.

În mod ideal, în fiecare anunț utilizatorii vor fi capabili să discearnă aceste aspecte principale:

  • Caracteristicile produsului/serviciului;
  • Propunerea de vânzare unică;
  • Îndemnul la acțiune.

Făcând acest lucru, poți raționaliza procesul prin care creezi anunțurile, și te asiguri, de asemenea, că atunci când utilizatorii văd anunțurile tale, primesc informații relevante. Acest lucru are ca rezultat anunțuri mai eficiente și rate de conversie mai mari.

Utilizează îndemnul la acțiune corespunzător

Cel mai adesea, anunțurile tale vor avea un îndemn la acțiuni (CTA) care îi motivează pe utilizatori să facă clic pe pagina de destinație și să realizeze conversii. Deci, este esențial să utilizezi CTA-uri care sunt adecvate și de impact.

Îndemnuri la acțiune comune pentru anunțurile de vânzare includ:

  • Economisește x% acum;
  • Rezervă acum;
  • Până la epuizarea stocului;
  • Profită de reducerea de x%.

Acest lucru setează tonul reclamei și permite utilizatorilor să știe la ce se pot aștepta.

Cu toate acestea, campaniile de eCommerce axate pe generarea de lead-uri și cele care nu sunt axate pe vânzare ar putea opta pentru o abordare mai puțin comercială pentru a-i motiva pe utilizatori.

  • Ia legătura cu noi astăzi;
  • Discutați cu echipa noastră;
  • Explorați gamele noastre;
  • Cumpărați colecția;
  • Contactați-ne;
  • Cumpărați acum;
  • Explorați colecția.
Testarea A/B

Testarea A/B este o parte fundamentală a optimizării. Mai ales atunci când vine vorba de găsirea mesajului care funcționează cel mai bine pentru publicul țintă.

Prin testarea A/B a mai multor variații ale anunțurilor tale, le poți rula pentru utilizatorii tăi și poți verifica eficacitatea lor după ce acestea au avut suficient timp pentru a ieși din faza de învățare și încep să genereze date eficiente.

Cele care obțin cel mai bun angajament, cele mai multe conversii sau cel mai înalt nivel de performanță în funcție de KPI-urile tale de bază pot fi prioritizate, în timp ce cele care nu dau randament pot fi întrerupte.

 

La sfârșitul zilei, totul se rezumă la găsirea unui mesaj care să se potrivească utilizatorilor tăi, care va varia de la client la client și de la campanie la campanie în funcție de ofertă și produs/serviciu.

În plus, dacă nu ești sigur cum să progresezi exact cu anunțurile tale, colaborarea cu o agenție PPC te va ajuta să maximizezi bugetele de anunțuri, să crești conversiile și să optimizezi conturile pentru obiectivele tale.